Sepersis Sama














Sepinya hari yang ku lewati
Tanpa ada dirimu menemani
Sunyi ku rasa dalam hidupku
Tak mampu ku tuk melangkah


Ye aku sangat sepi bila die dah tade kat dunia ni. Hidup aku rasa macam ''zero''. Dulu tiap kali aku online dia akan kacau aku. Dia akan buzz aku. Sampailah aku reply. Kalau tak, dia akan buzz sampai lebam. Tapi sekarang semua tu da tade dah. Dia dah tade kat dunia ni lagii.  




Masihku ingat indah senyummu
Yang selalu membuatku mengenangmu
Terbawa aku dalam sedihku
Tak sadar kini kau tak disini



Tiap masa aku teringatkan dia. Kadang-kadang aku tak sedar yang dia dah tade kat dunia ni lagi. Kadang-kadang aku rase die ade untuk aku. Aku rindu senyuman dia. Aku rindu tenungan mata die. Aku rindu hidung die. Dulu, aku salu tarik hidung dia kalo die tarik hidung aku. Aku salu tampar muka dia tiap kali die jeling kat aku. Aku salu buat muka bodoh tiap kali dia marah aku. Sekarang, aku da taleh buat sume tu. Dia dah tade lagi kat sini. Kat dunia ni.



Engkau masih yang terindah
Indah di dalam hatiku
Mengapa kisah kita berakhir
Yang seperti ini

  Masih ku ingat indah senyummu
Yang selalu membuatku mengenangmu
Terbawa aku dalam sedihku
Tak sadar kini kau tak di sini

Engkau masih yang terindah
Indah di dalam hatiku
Mengapa kisah kita berakhir
Yang seperti ini

Yang seperti ini
Engkau masih yang terindah
Indah di dalam hatiku
Mengapa kisah kita berakhir
Yang seperti ini
Hampa kini yang ku rasa
Menangis pun ku tak mampu
Hanya sisa kenangan terindah
Dan kesedihanku






Kadang-kadang aku tertanya sendiri, kenapa kisah aku dan dia berakhir camni. Berakhir dengan penyesalan aku. Alliff, kaw adelah yang terindah dalam hidup aku. Selamaya aku takan lupa kaw. Kaw banyak ubah.. Kaw perbetulkan setiap kesilapan aku. Kaw ajar aku keberanian. Kaw ajar aku everything tentang hidop.   Kaw pertama dalam hidop aku. Kadang2 aku minta moga tuhan kirimkan aku seorang lelaki yang sepersis sama dengan kamu Alliff.  Alhamdullilah Allah kirimkan Hariz kepada aku. 










  


Al- Fatihah
Alliff Mohd Arshad
18June1985- 20April2012

















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...