Aktiviti Pada Hari Itu



 




Hye... Bersama saya lagik dalam rancangannnnnnnn Tak Ade ApeApe. Errr Hehehe. Korang korang dan korang How are you. Sihat ke idok. Harap2 sihat hendaknya lah ye. Raya Haji pon da ta lame dah kite ni. Lagi 2 minggu je kalo ta silap kan. Haihh cepat naw mase waktu berlalu kan. Pejam celik pejam celik, last2 da na hujung tahun dah kan. Ok hope korang punye azam 2012 tercapai lah..


Owh yaa lupe na bagitahu and terangkan. Actually now aku da tukar dah address link blog aku taw. Dulu kan atieqahnur.blogspot kan. But now change to nameakueqa.blogspot.com dah. Saje na tukar ubah2 sikit. Manusia boleh berubah. Blog aku lagiklah berubah2. Hihihi.  So the latest picture sume tulis address baru tu dah lah ok. Ni haaa macam kat bawah ni. Header blog pon dah baru.  Weeeee







Omaigod
I miss him badly actually
Thats why i put this picture here
Wakaka muntah laju2

 




Ok lah mari kite masuk ke perenggan isi pulak. Hurm ini story last week  punye last and last week lah kan. Lame dah na story. Tapi asal na story je ade je bende yang menghalang. Malas and have no mood lah actually. Hihihi.  


Dalam 2 3 4 minggu ni tiap kali weekend je kan confirm aku pegi tasik. Tasik mane. Tasik Shah Alam je. Tak pon aku pegi Tasik Titiwangsa  *hamboiii jaohnya* . Pegi Tasik Titiwangsa tu kadang2 jarang2 je sebenarnya. Hehe. Yang salu pegi is Tasik Shah Alam je. Dekat je dengan rumah aku. Jalan kaki pon sampai wooo. Tapi penat gak ah kan. Hihihi. 



And aku baru terperasan yang dalam masa 2 3 4minggu ni aku asyik ke tasik jeh. After kejadian tu, almost every week aku pegi tasik. Fuyooo tenang wooo kalo lepak tasik. Tambah kalau dok sorang2 and tengok je air kat tasik tu. Tapi aku ta pegi sorang ah. Takot kot kalo sorang2. Indon ramai ouh kat Tasik Shah Alam tu. Aku ta tau nape. Haha. Tapi kalo pegi Tasik Titiwangsa lak confirm2 lah ramai Malaysian kan. Well. 








Sesungguhnya kalo lepak tasik, aku takan pegi tangan kosong. Takan duduk2 dengan tangan kosong. At least bawaklah something yang boleh dikunyah sikit kan. Macam donut ke mekdi ke kfc ke kan.  Hihihi. Tu pasal aku tak kurus2. Asyik makan je. Lepak tasik pon makan. Cakap lepak tasik na cari kedamaian ketengan bagai lah. Tapi makan tetap taleh tinggalkan. Huh lansung tak feel kan. Hihihi. 




Haaa haritu pegi Tasik Titiwangsa taw. Tiap kali pegi KL, and after shoping and macam banyak lagik masa tak tahu na buat ape, place last yang aku terfikir is Tasik. Hoho. So at last pegi lepak tasik. Ishh Tasik lagik kannnnnnn. -.-'' 





Name die ayu. BFF aku
Weii budak kecikk
Thanx sebab selalu ade ntok aku time susah senang










And esok nya pulak, aku pegi Tasik lagikkk. Tasik Shah Alam pulak. Memang last week, my weekend aku diisi dengan lepak Tasik je. Terrrrrrrrrrrbaek lah kannnn. 





Kannnn. Memang tak sah kan kalo lepak tasik dengan tangan kosong mulut kosong. At least dapat minum air pon jadilah kan. Hihihi. 









Budak Amy
Thanx jugak kat kaw sebab susah senang dengan kaw kat Shah Alam ni
















Bye koranggggg  !!! :D



1 comment:

  1. sangat lar sayu dan duka nama ku tiada di situ...hanya gambar yang menghiasi laman...hukhukhukhuk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...