Pakcik saya Ohh Pakcik saya

Hallohaaaaaa.....






Hyeeeee... ngajin lak aku menghapdate kali ni ye. Takpe, selagi aku mampu aku hapdate sampai lebam. Kehkeh. Jumaat ni 6/3/2012 aku ade paper lak, final paper Auditing. Jap g payah lah nak hapdatenye. Ia idok.. Hah tadi chatting dengan pakcik aku jap.. Tetibe......... 















Sila kelik untuk tumbesaran yang sihat









Haha tetibe pakcik aku tanye pasal mister auto. Aikk ngape. Jap2.. Scroll ke bawah lah dulu.... 


















Sila kelik untuk tumbesaran yang sihat
Pape tah pakcik aku ni. Aku cakap die keje 2 tahun. Itu aku maen bantai je tu. Haha
Siap tanye camane kenal. Hari tu bukan nak tanye. Saja nak kenekan aku jeh.. 
Btw I love You pakcik saya.. LOL -,- HAHA 



















Sila kelik untuk tumbesaran yang sihat


















Sila kelik untuk tumbesaran yang sihat








Hooooo nak korek ngahsia ropenya.. Pandai. Hahaha. Ade patot die nak carikan aku calon suami bila aku tanak ngaku. Haha naseb2. Memang tak lah aku nak kan. But aku tanak komen pape ye pakcik. Haha. Ehh itu dalam bahasa kelantan. Kalau sesape tak paham sila lah gugel translate ye.. Hehe ade ke gugel translate bahasa kelantan to bahasa malaysia. Ekekeke 






Ok nak pegi makan jap. 1 hari aku diet arini. Lapar seyh... BYE -,-





















2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...