Sedang Apa Dan Dimana








Haaa new story......... Seriously sekarang aku addict lagu neh. Best gile aku cakap kaw. Firstly dengar lagu ni dari cerita Ariana Mikhail yang kt tv9 tu. Pastu terus cari lagu ni. Pehh sekali dengar meleleh.. Tangkap leleh. Hehehe.


Die punye lirik ni kan, cam relate dengan story aku jeh. Haha dan2 je relate lak. Ehh tapi pape pon die memang besttttt lah. 



Ok bye.. aku nak layan lagu ni dulu.....








kini ku sendiri
dulu kata cinta tak habis tercipta
kini tiada lagi (lagi)
 
sedang apa dan dimana dirimu yang dulu ku cinta
ku tak tahu tak lagi tahu seperti waktu dulu
apakah mungkin bila kini ku ingin kembali
menjalani janji hati kita

sedang apa dan dimana wooo

sedang apa dan dimana dirimu yang dulu ku cinta
ku tak tahu tak lagi tahu seperti waktu dulu
apakah mungkin bila kini ku ingin kembali
menjalani menjalani menjalani janji hati kita


 














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...