Get well soon Alliff

Assalamualaikum...............














Hurm da lame dah tak menjenguk kesini yee.. Busy lee.. Banyak keje nak disettle kan. Nak dibereskan. Nak dikerjakan sekali lagi.






Now maseh lagi dalam mood tak berapa nak enjoy. Nak bergembira. Nak tersenyum mungkin jugak.. Aboy belom lagi sedar2 dari koma. Hurm sampai bila die nak camni..






Ni aku baru balik dari melawat dak aboy kat Hospital Ampuan Rahimah kat Klang tu. 2 hari sekali aku cube untuk pegi melawat die.  Tak pon dalam 3 hari sekali aku pegi. Yelah takan nak g hari2 kot. Aku tade transport. Hoho sangat sedih bila pikirkan about transport. Hah lantak ah ade transport ke tak, yang penting aku dapat tengok die. Walaupon die still koma.




First day aku melawat die, Tuhan je tahu cane perasaan aku time tuh. Seriously aku ta kuat nak pandang wajah die and keadaan die cam tu. Dengan tube nye apemende tah cucuk kat hidung. Dengan bekas operation nya kat kepala and perot and kat leher die. Dengan luka2 nya kat kaki. Dengan batuknya. Ya Allah tak sanggup aku nak pandang.


Ingat lagi first day aku pergi melawat die on 2/2/2012. Parents die tepuk2 muka die suruh die sedar, pakse jugak. Pastu parents die suruh aku bisikkan kat telinga die bagitahu aku datang.. Aku pon bisikkan lah. Aku cakap.......






'' Aboy, i datang ni. Eqa datang. Bangun lah. Cepat sedar. I tahu u dengar i cakap. Cepat bukak mata ehh. U kuat kan. I tahu u boleh lawan sume ni. I nak aboy yang dulu ''












Aku cuba tahan airmata dari menitis keluar. Aku tanak parents die tengok aku nangis. Sebab aku tanak parents die lagi sedih. Aku cuba tahan, tapi ta dapat. Akhirnya gugur jugak, naseb baek setitik je. Huhu. 


Lepas aku bisikkan tu, tetibe die batuk. Bahu die gerak2. Mata die gerak2 tapi ta bukak pon. Lidah die gerak2. Serious agak takot bile die batok. Papa die cakap itu tandanya die bagi respon. Pastu papa die lap kan mata aboy, die cakap aboy nangis. 
Arghh kenapa u nangis liph. U sedih ke. Nak je time tu aku ikot nangis same die. Wuuuuuu..




Hurm harini da masuk hari ke18 die koma. 2 minggu dah.  Harap2 die cepat sedar. And moga bila die sedar tu aku ade dengan die. 










Ya Allah.. Panjangkan lah umur die.. MOga die cepat sembuh and baik.. 























  

4 comments:

  1. sabar keh...inyaallah dia akan sedar...doa pada ALLAH...

    ReplyDelete
  2. amin.. moga2 die cepat sedar lah.. huhu. thanx ila dhila..

    ReplyDelete
  3. terasa sedih pulak aku baca blog ko neh.....

    ReplyDelete
  4. ehh jgn sedih, nt aku lagik sedih. huhu moh le same2 doakan die.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...