DIA

Assalamualaikum........... Ta jawab berdosa.... Jawab sayang.....








Hurm tadi time tengah usha2 entry lame2, tetibe lak terbaca satu entry aku ni pasal die . Last aku jumpe die dalam keadaan tersenyum, dalam keadaan senang hati, dalam keadaan bertentangan mata, dalam keadaan same2 happy pada  7/9/2011. Ya Allah hanya tuhan saja yang tahu camane happynye aku time tu. Cmane lebarnya senyuman aku time tu. Hanya Dia je yang tahu. Itu lah last aku pandang mata die.


Kalau diingat balik banyak sangat kenangan yang kiteorang cipta same2. Mungkin tu salah satu kenapa sampai sekarang aku taleh lupekan die. 




Kalau diingat2 kan balik terlalu banyak dugaan yang datang menimpa aku dengan die. Kadang2 mende ni buat aku terpikir kenapa aku dan die diuji sampai camni sekali.. Hurmm kadang2 jugak tak tercapai akalku bak kata elyana. Huhu.






















And tapi sekarang............. 1 lagi dugaan yang menimpa die. Die accident. 19/1/2012 yang lepas. Sekali lagi ujian datang menguji aku. Die koma sampai sekarang.  Memang antara aku dan die dah tade pape, tapi tak tahu lah kenapa aku still risaukan die. Ishh wake up eqa wake up.




Kadang2 aku tak kuat nak hadapi sume ni. Tiap kali aku pegi lawat die, tiap kali tu jugak aku rase lemah bila tengok die terbaring dalam keadaan tak sedar. Tiap kali aku nak cakap   nak bagi die semangat, tiap kali tu jugak aku lemah nak bercakap dengan die. Tiap kali nak bagi kata2 semangat tiap kali tu jugak airmata ni mengalir. Tiap kali bercakap untuk kuatkan semangat die tiap kali tu jugak aku sebak. Arghh kenapa susah sangat.
















p/s ; moga kaw cepat sedar and sembuh liph...  








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...