Plaza Alam Sentral

Hye.. Assalamualaikum.. Ta jawab dosa.. Kalau jawab sayang.. Hehehe



Ini cite minggu lepas punye lepas kuasa 3. Paham tak ?? Uh ghasak lah paham ke tak. yang penting ini cite lepas. Hehe.  *kalo aku jadi cikgu konpom budak2 hangin dengan aku kan* hehehe. Tape, naseb baek aku bukan cikgu. 


Ok hari tu disebabkan tersungguh dan sangat bosan dok kat rumah. Maka dengan tanpa berpikir panjang aku dan die telah keluar membuang masa yang bosan tuh. *ayat nak hover je kan.huh * Eyh kalo da over bosan ni memang ta pikir panjang kan. Hadoii ni masalah niii.  



Keluar pegi mane ??????


































 Alaaaaaaaaa pegi PAS je kot. Haha. Sebelah rumah aku ni je. *tadelah sebelah gak,tapi dekat dgn rumah aku* hehe.  Pegi maen boling. Pegi karok. Perghh lame gilo ta karok. Huh malas lah nak cite, meh na tunjuk gambor budak excited dapat mic terus nyanyi and ta pandang sebelah dah. Kihkihkih

























1 Lagu RM1 je. First amek 10 lagu je. So sorang 5 lagu lah. Tapi disebabkan tamak dan haloba nak menyanyi, tambah lagi 10 lagu.Hamek kaw. Haha. Eyh ade 1 cite ni,  Mende ni aku tak leh lupe ah time na g topup lagu tu. Aku  bukak pintu nak keluar, sekali ta dapat daa. Aku tolak die tamao bukak gak, aku  tarik ah. Banyak kali gak ah, pelik gak pahal tanak bukak pintu ni. Tadi aku masuk elok je bukaknye. Pastu ade sorang brader ni dok lambai2 kat aku pastu tunjuk ke depan. Aku ta layan ah, ingatkan nak ngorat aku. Hahaha. Sekali die suruh tekan lock kat tepi pintu tu daaa baru boleh kua. Haha memang malu free lah hari tu. Leh lak  pastu die senyum kambing kat aku. =,= hadooii

Terima kasih bader.. Kihkihkih





Tengok  jam awal lagi, taakan da nak balik kan. So pegi men boling jap. Alaaa RM5 je pon 1 game. Pakai student card, jimat sikit duet. Hehe. Orang kat bawah ni maen pro wooooo. Orang baling pakai sbelah tangan je. Die baling  pakai 2 tangan woo. Lagi gempak. Tengok bola tu pegi mane. Kekiri. Hehe. 










Da bosan maen pegi makan lah pulek. Kalau datang PAS tempat wajib aku menjamu selera mestilah kat Ani Sup Utara. Perghh sodap ouh. Memang kalo datang sini wajib makan kat kedai Ani ni. Makan mende same je. Kuew tiaw sup dengan bandung cincau. Nampak tak air tuh, uhhh sodapppp. Kuew tiaw lupe na snap, sampai je terus cekik. Hhehe

  



Ok da setel boling. Da setel karaoke. Da setel makan pelagi balik lah. Dah kol doblasempatpuluh dah.  




Eyh jap2... Aku macam ade yang ta kene dengan 1 gambar kat bawah ni. 











Adakah aku semakin debab ? Gemok ? Wuuu da tembam. Ok azam tahun baru nak kurus. *errr azam tahun ni pon nak kurus gak, tapi ta tercapai lagi* Hukhukhuk.








Ok babai ~~~~













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...