Happy Birthday To Me

Hari tu 20/12/2011 cukup lah 21 tahun umur aku. Lagi beberapa hari da nak 22 dah. Hadoii cepatnya mase berlalu.. Umur pon dah semakin meningkat.. Berat pon ikot meningkat sekali. Hadoii melampau. Haha.






  • Thanx a lot to my lovely parents. Sayang mama and abah sangat2. Thanx for everything.  Rindu mama and abah. This is second year dorang ta celebrate same aku. And this is second year birthday jugak dorang ta peluk cium aku jugak. Dumn ! gonna miss it and i need it. And thanx to all my sistas yang wish. Along pon sayang korang jugak.  




  • Thanx a lot to my friend. Tahun ni aku perasan yang banyak hangpa wish aku moga cepat kawen . Pasai pa arrr. Alaa relax lah, aku baru 21 kot. Tapi its ok, itu doa yang baek. HahaSayang jugak kawan2.











p/s ; Banyak perkara yang jadi tahun ni. Macam2. Suka duka silih berganti. Kadang tertawa kadang menangis. kadang diatas kadang jugak dibawah. Tapi itu semua dugaan hidup. Aku terima dengan redha. Seandainya Dia tetapkan aku menangis hari ni, tapi besok Dia menjanjikan kebahagiaan aku redha dan terima dengan setulus hati. Terima kaseh Yang Maha Pencipta kerana masih lagi memberi peluang untuk aku merasai kenikmatan duniaMu. 




Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke 21 Eqa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...