Die lagiiii

Hye.. Assalamualaikum.. Ta jawab dosa.. Jawab sayang... Hehe








Hari tu teman kann roomate aku jumpe mentor die, dalam tengah tunggu dorang kene tarbiah tu, tetibe ade seseorang yang agak aku 'tunggu2' lalu sebelah aku and tetibe berenti depan aku. Muhahaha. Terus parkinson kaw. Aku rase nak lompat2 kt situ jeh. Pastu nak tanye die camni ''kaw pegi mane dowh. 2 sem aku tunggu kaw taw tak''
Hahahaha. Boleh tak. Padahal aku ta kenal pon name die. Die pon ta kenal aku. Hahaha








Actually brader tu same course dengan aku. Tapi die senior aku lah. Penah  7 bulan yang lampau, die sekelas dengan aku. Kelas ape mane leh bagitahu, nanti kantoi lak. Hehe. Memang sebelum ni aku ta penah jumpe die even selisih bahu sekalipon ta penah. And fisrt time jumpe die dalam kelas tu, aku salu gak ah usha die. Aku pon tak tahu nape. Nak kata die hensem tu tadelah jugak *errr kejam tak* Haha. Nak kata die baik tu tak tahu lah, sebab aku atau die tak penah bertegur pon. Mungkin ade something yang buat aku nak usha die. Errrr =,=  








Ok2 balik pada cite asal, memang kebetulan lah time tu. Aku eksaited gilo cite kat budak amy yang budak specky tuu lah aku cite kat die selama ni. Sekali dak amy cakap ''uh ta ensem pon''. Sengal nye kawan. Aku bukan suruh kaw judge die hensem ke tak. Hoho. Btw lame gak ah aku parkinson time tuh. Haha 






Kalau ingat balik cam bodoh pon ade gak. Nampak je budak tu terus parkinson, menjerit and gelak kaw2 sambil tutup mulut. Hahaha. 









Banyak soalan yang putar2 lam kepala ni... Sape name die ar... Umur die berapa haa... Hari tu die datang jumpe mentor die wat ape arrr... Ke dia ta habeh lagi... Eyh takan kot... Last sem langsung ta nampak die pon.... Ish kenapa ar.... Hahahaha




Ok bye ...... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...