My day is complete

Assalamualaikum ~ ~ ~ ~ ~ 


Firstly nak wishing everyone Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin semua ~ ~ 








Tahun ni cerita raya aku tak banyak. Sebab ape, aku rase raya tahun ni cam hambar je. Gambar pon tak banyak aku snap kot. Hentah lah nape labu oii. Haha. Weii duet raye aku pon tak banyak tahun. Mungkin sebab tu jugak salah satu kenapa tak banyak cite raye aku. Hahaha. 




Ok tapi entry ni aku bukan nak cite pasal raye tau. Ini pasal aku dan dia. Haha. Tapi bukan cerita sangat lah, cume menulis sebagai diary. Orang kata ape, kenangan lah kan. Hehe.






Btw, semalam means (7/9/2011) aku jumpe balik Alliff aku. Haha. Sumpah gile seronok gile hepi gile bahagia. Seriously aku tak tahu nak cakap camane. After 2 years. Die datang jumpe aku. Syukur sangat pada tuhan. Syukur syukur syukur. What goes around comes around. Thanx GOD. Seharian aku dengan die. Seharian lepak buang masa dengan die. Seharian kepala otak aku pening jadi mesin kira die. Sebab mesin kira die tinggal kt office. Haha. Seharian berbual tanpa henti. Seharian jugakk tengok die. Haha. Kalau korang ade kat tempat aku, sumpah korang kan paham kenapa aku tulis 'diary' ni. Lepas ni tak tahu bila pulak leh jumpe die, maklum le busy. workaholic. Kalo ejaan tak betol sorry noo tp bunyi nak2 dekat same dah kan. Hehehe. 








Tapi besok (9/9/2011) die da nak pegi Beijing dah. Ape lagik, keje lah. Best oo, salu je die outstation kt sane. 






















p/s; Thanx for yesterday ye awak. My day is complete. After two years. 
         Rase nak kirim baju i love beijing je.Dengan keychain. Haha







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...