WORKTEAM....... BLA BLA BLA

Halohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (T__T)


Today is rabu... rabu is my presentation day... 


Aku kalo cakap bab presentation ni aku tak suke sikit ah.. haih bukan sikit ah, banyak jugaklah weii.. 
Adoii aku ni nak eye contact dengan orang cam payah sikit... gua malu le beb ! HAHA

Tadi present subject Organizational Behavior.. Tapi naseb baek sikit ah, aku nye group kire dapat topic yang sedikit senang.. sikit jelah senangnye.. hukhuk  (^__^)
Tajok ape ?? haaa tajoknye is WORKTEAM...


Ekceli, sepatotnye last week lagi kene present.. tapi lecturer tuh ngade suh present this week.. haih punye lah semangat nak present tetibe kene pospon lak.. haha *semangat lah sgt* 

Tade hape nak tulis.. cuma nak cakap, hari ni adalah hari presentation aku...................HANCUR ! :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...