Kepala berat tahu tak.. jangan tambah beban aku lah.. haih

Halooooohaaaaa....

Weiii weiii.. kalo aku nak lepaskan geram kat sini boleh tak.. haha.. aku tengah tensyen ni kot.. macam2 hal lah.. makin dekat exam ni macam2 lah jadinye.. hal kecik pon nak kecoh, pehal.. relax2 suda ah.. ni kan mao kecoh2 lak.. wat semak kepala aku je dowh.. aku banyak hal lagi kot nak pikir nak buat, pikirkan hal bodoh and tak masok akal tu jeh.. bangang tahu tak.. 

Aku sekarang ni banyak masalah tahu tak.. pastu kaw nak bebankan lagi 1 masalah bodoh lagi ta masok akal kaw tuh.. ape ade pada bende tuh, setakat tittle or name je dowh.. tak luak pon kalo aku tak add balik.. 


Tolong jadi matured bleh tak.. mintak tolong sangat ah.. jadi positif, pikir positif.. lagipon kite pon belom PASTI lagi ok.. tolong lah paham
























Eyh kalo aku nak tepek muka aku kat sini leh ak.. HAHA.. jap ye.. 











OK..DONE.. babai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...