Bila aku membebel tanpa idea

Halohaaaaa ha ha ha ha.... hamek kaw, berapa banyak ha daa... haha

Ade jugak mase free aku nak menghapdate belog yang tak seberapa rapa neh.. sekarang ni, macam ketandusan idea nak menulis and menaip.. cam tak tahu ape nak tulis kat sini dowh.. siyes wa cakap, nak menulis tuh kene pikir lame gak ah, nak tangkap idea tuh.. hah ni tengok, ape aku tulis and mengarot pon hentah lah wei.. haha

Weii2, hang pa nak tau dak tak lame lagi aku dah nak exam dah.. gile cepat dowh.. baru jeh hari tuh masok, tetibe dah nak final exam dah.. owh ropenye sem ni short sem.. haha.. aku hape pon ta bace lagik.. haih gile ah.. dah lah 2 2 subjek sume membaca.. takot nanti bukan aku yang bace buku, tapi buku yang bace aku dowh.. haha.. wa bab2 bace ni malas sikit dowh, kalo nak suruh aku rajin, baek bagi soalan matematik.. yang ade tambah tolak bagi kali hape sume tu ah.. kalo bagi bace, konpom aku tolak tepi.. haih tapi kerana kaw wahai subjek membace yang akan masuk exam, aku sanggup korban untuk membaca.. haha gile kaw, kalau tak study nak jawab ape exam nanti.. haha

Aku sekarang cam stress aw, macam2 hal jadi.. macam2 hal jugak aku kene pikir.. dah ah, malas nak pikir dah.. 


Ape aku nak tulis kat sini da ta tahu dah dowh.. ha weyh aku ade cite.. haha semalam aku kua dengan p.cik aku, aku suruh datang amek kat umah.. sekali die cakap ta tahu umah aku kat mane.. aku fine. aku pon pegilah pkns, jumpe die kat sane.. pastu hang pa tau die bawak aku g mane dulu, balik umah aku balik.. kate nak tengok umah baru aku.. tak ke bangang ke namenye tuh.. haha.. tahu lak jalan nak pegi umah aku.. hangen jeh aku.. sabau jelah aku dengan kaw pak cik oii.. nasib baek lu salu belanja aku makan.. haha pastu pegi jusco bukit tinggi, sekali ade lucky draw dah.. dapat ape, dapat beg hyundai and cap die.. p.cik aku pon same.. gile tangan takde luck hari tuh, 2 2 dapat bende same.. haha. pastu da bosan, masok jusco, sekali time tu ade gerai2 yang bagi tester air tuh an, habeh gerai aku pegi kot.. minum air free.. buat muka selamba tak malu dowh.. sial ! haha.. lantak ah, sape suh wat promotion cam tuh.. haha


Weyh nak tengok muka aku rajin tak.. haha meh sini nak tunjuk kalo nak tengok.




Kalo dari tepi comel gak aku ni ye.. haha cube kalo dari depan, hahahadoiii.. haha.. ok lah, nobody is perfect kan.. hukhuk.. rajin kan aku.. haha, time ni break time.. aku study kot.. huwahahaha 'rajin' siot ! kaw ade.. HAHA

















 Hah yang kat atas ni muka excited nak belaja.. ni kelas BC 830AM.. haha cer tengok kawan aku kat belakang tuh, sweet dowh tido.. haha.. aku excited nak belaja, bleh lak die dinding tu jadi parking kepala die.. haha.. yan bace mampos aku kene tibai neh.. haha sori ah yan, sekadar hiburan.. ta salah kan kan kan kan.. alala comel gitu.. hahaha..




Hah tadi aku baru jumpe 1 lagi gambar neh.. gile lawak ah.. haha.. meh2 nak show.. 




Hahaha memang terbaik ah kaw aiman. 'COMEL' gitu.. along sayang kaw lebih ah man.. haha, bila mase kaw hamek gambar ni tak tahu lah.. tetibe jeh ade lam laptop aku ni.. haha, memang ta abeh dowh aku gelak bile belek2 gambar neh.. banyak lagi ooo.. haha position same jeh, malas aku nak aplud..









Haaaa ini budak comel.. along rindu nina sangat2.. umo da setahun, tapi belom boleh jalan lagik.. penakut ini budak.. rumah bising sebab suara kaw nangis jeh dowh, wahai budak kecik.. dah pandai merajok kaw sekarang eyh.. SAYANG nina lebih lah ok..


Weyh ropenye da panjang aku tulis.. dalam tade idea tuh, bederet jugak an.. haha.. 

Ok babai ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...