~ Nasi Goreng Pattaya ~

Hari semalam dan hari ini....


From Unisel to Kuala Lumpur.. 


From Kuala Lumpur to shah alam....


From Shah Alam to Kajang....


From Kajang to Kelantan......


WOW ! very the penat.... terasa penatnye walaupon aku hanya passenger kat belakang... hehehe 
LEMPANGG !! ckit.. 


So conclusion nya is saye kini berada di home sweet home di Kelantan.. ~lalalalalalala~ very hepi day !


Ok as long aku kat umah ni, tamao tulis panjang2.. cuma nak recall balik things yang jadi semalam... hehehe.. 


you know what, aku makan nasik goreng pattaya jam 1 PAGI .. *mau penuh jugak aya tuh.. hehehe.. 
Pak su aku lah yang balik lambat.. die pegi klinik..  hazim demam and taleh berenggang, so mak su taleh masak.. nak harapkan haku..?? huh bukan ta bleh tapi aku risau tunggang langgang dapur mak su haku tuh.. tak pon terbakar.. hahaha sape susah..?? pak su aku jugak an.. kesian die .. hahaha *padahal malas


Pak su aku balik dekat kol 1 AM.. hurrm jadi jaga lah aku malam tuh.. haha.. sebab tunggu dorang balik from klinik, and pintu kunci dalam.. die balik and cakap " long, makan nasik jom ".. hah what..?? nasik..?? ohemji, aku baru plan nak diet, hahaha.. tahap keimanan aku terhadap rezeki malam tuh ta kuat.. aku jatoh jua.. 


*

*

*




*

*

*

Hahaha.. mao tunjuk jugak tuh......... 

Huh nasik goreng pattaya jeh lah... 

Tapi............................







SEDAP..........................................

Ok , nak bagitahu itu jeh........ 

Eyh jap2....... ade 1 lagi.......

Jap lah...................................................... !!

*

*

*


*

*

*

I just call to say i love u.....

Eyh no nono

I just call to say

Aku da tukar cover lappy dah

Hehehehe

cover tuh sangat bermakne dan very de tersirat makne die......

Burung kat luar sangkar......

And BE FREE !!!!

YEZZZAAAAA !


Ok dats all......... 

p/s : Gong Xi Fa Cai pada semua yang celebrate nye....
        Errr 1 Malaysia maaaaa....... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...