~ Die sudah hensem ~

Selamat malam.... err tumpang lalu.. tumpang tamao lalu... ~ lalalalalalala~
Mulekan dengan ayat sengal yang tak tahu ape tujuannye.. hehe.. OK stop mengarot lagi.. 
Focus focus.. to the main point.. ehem ehem.. i ade new story mory u know.. awww ! (gedik taleh blah)


*

*

*

Hey u know what, last week aku ade terjumpe and ter'add someone yang maseh samar2 aku tengk die.. aku add lah die sebab ex student from Sekolah Kebangsaan Labok (tempat aku kata am kata khas dulu lah !) .
Pastu aku pon belek2 lah pesbuk die an, tengok2 gambar die.. tengok2 gambar die lagi.. wahh aku tetibe terpegun bila tengok gambar die.. hahaha ter ter ter sangatlah hensem.. Owhh indah sungguh anugerah tuhan ni.. memang berbeza giler giler giler daripada last aku jumpe die dulu.. iaitu 10 tahun yang lepas.. hahaha.. tersangat lame kaw.. and tetibe lak tangan aku gatal tulis status kat pesbuk aku yang berbunyi...................... 

*

*

*




*

*

*


Haaa ni lah yang aku maksudkan.. gatal ! haha.. automatik jeh tangan ni g tuleh cam gtu.. haha.. tapi memang betl seyh, die sangat wow.. suke tengok die.. time sekolah dulu bapak ah slumber and biasa2 ajeh.. tapi sekarang............ hah amek kaw tersangat comel.. smart.. hensem.. hahaha.. 

Time sekolah sekolah dulu, budak ni pemalu.. cakap dengan pempuan pon jarang2 and kadang2 jeh.. die time budak dulu kecik2 + rendah jeh.. salu pakai songkok g sekolah (seingat and kalo aku ta salah lah) haha..   Time kecik2 dulu die comel jeh, tapi ta sangka da besar ni hensem lak.. haha.. (jahat) . Tapi ketinggian maseh rendah and ta tinggi macam laki2 yang tinggi.. hehe tapi kaw tetap comel di mata aku.. hahaha.. 


Aku bleh recall balik die sape pon sebab t**i l***t and senyuman die jeh.. tengok jeh t**i l***t and senyuman die, tuppppp automatik aku tahu die sape.. haha.. memang ta ubah.. tapi wajahmu jeh yang ubah.. kaw punye t**i l***t and senyuman tetap aku ingat.. wakakaka (perasan) !

Ok lah nak tulis  itu jeh... sayonara !! 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...