Bila hati berbicara

Kita tak tahu kan ape yang akan jadi di masa depan.. and kadang-kadang jugak kita tak dapat jangkakan and pikirkan ape tengah sedang terjadi.. haissh kehidupan ni memang pelik tapi benar.. kadangkala ia boleh mensakitkan hati.. kadangkala jugak ia boleh membuat hati kita mati and hati kite bangkit semula.. wahh sangat pelik kan..?? mati hidup semula... hehehe.. itulah dinamakan hati.. ikut hati mati.. ikut hati jugak leh bangkit semula..







Saya cube untuk bangkit semula.. Bukan bangkit dari tidur yang lena okeyh.. Tapi bangkit dari kenangan silam.. Sejarah dan kenangan yang penah mematikan hati saye.. Adehh ianye terlalu pahit  dan sangat peria perit.. Dan sempena kedatangan tahun baru ini, saya akan cuba sedaya upaya untuk bangkit.. err da mcam ucapan lak.. huhu.. Tapi betol lah, saye tak tipu.. ini azam new year saye.. hehe.. Saya nak jadi superwoman !! err ape hubungan kait yang saye tulis dengan be a superwoman neh.. hoho no komen meh.. Walau seringkali mencuba untuk bangun, tapi masih gagal untuk berdiri..  Tapi kali ini, saya akan cuba dengan sungguh2.. yeaahh ! hehe..




Tapi yang sebenarnye saye.......................................................................................fullstop !!
No tapi2 lagi okeyh.. be yourself.. pegang kata2 yang u katekan tadi.. hukhuk ok eqa !






*

*

*

Haa sekarang ni da 2011 dah.. thats why lah i letak pic 2011.. takan nak letak pics 2010 kot.. 
Huhu ape ape aje lah yee.. 

i miss aliph so much
Dumn much ohh


Hahahahaha
Nobody yet i can miss
Only him i can ........and always ........................ maybe !
Hoho

                    
Aliph.. i love u much !! hahaha tipu betol lah !!



*

*

*


Bila tade keje.. ni lah hasilnye ye tuan2 puan



(^_^) 


Bila kesengalan melanda diri kami sekali lagi

Hehehe

*

*

*

Bila cammy rosak.. webby pon jadi lah

*

*

*


( >_< )



Masih dilokasi yang same.
Paham2 aje le yee... 
TERPAKSA

*

*

*


Ohh gelak ye gelak........ 
Tape tape tape.............
Tunggu lah nanti bila my cammy da ok !!
Huhuhu

*

*

*

Anybody love me..??
Sila tandakan 'YA' dipetak yg disediakan


+

+

+



Haha inilah orangnye
Hidung tak mancung
Pipi lak tembam
hehehe

*

*

*

Bila saye kecewa tahap tak tertonggeng !!
(maseh boleh tersenyum okeyh !! )




Ok lah.. nak bawak diri dulu...
~ Sayonara ~



p/s : saye menulis ikot mud yang tengah muddy dalam kegembiraan.. 
dalam kesedihan.. dalam mengantok.. dalam ketiadaan idea..
dalam kegeraman..dan dalam kelaparan jugak.. hehehe 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...