saya dapat award ?? haa..??


Amani cakap saya dapat award.. award tu die yang bagi.. so saya tengok lah award nye tuh.. Ok, jom kite tengok ape award nye ye.. (da cam ayat standard one jeh kan)


Yeeaaa !!!


Haa ini die awards yang i dapat dari amani.. haha thanx !! sangat comel robot kertas dan bunga tuh kan.. berbaloi2 gak lah ye aku men belog2 neh tetibe dapat award.. hehe

Eyhh ada soalan lagi yang ditanye and perlu dijawab.. Ok saya menjawab soalan dulu yeee....


^

^

^


siape yg bagi award ni?




^

^

^



ape komen anda terhadap blog pemberi award ni


=> belog die best.. menarik lah.. tapi kekadang saya konpius sama ada saya singgah di belog die atau orang laen.. sebab belog die salu tukar layout.. hehe



^

^

^




ayat yang anda slalu tinggalkn di shoutmix orang

=> shoutmix..?? ape tuh..?? haha saye tak tahu.. sebab saya tak penah tinggalkan shoutmix kat orang.. ~ ngee ~



^

^

^




tag kepada 5 blogger lain


Alaaaa sape ekkkk....

1. baiti
2. Ila
3. Eny
4. Itah
5. Ana



Fuhh da abeh ropenye soalan .. LEGA.. hehe.. sangat mencabar minda aku.. thanx to amani.. love u more bebeh !!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...