Rasa hati ini






Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku
Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku

Mungkin hanya bila ku mati
Kau kan berhenti  tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai
Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku



*

*

*





Alangkah indahnye hidup jika sentiasa dipenuhi gelak dan tawa dengan rasa yang penuh kebahagiaan.. hurrm.. hidup ini tak seindah yang kita sangkakan yang kita jangkakan.. Terlalu pahit untuk ditempuhi jika penuh dengan kepahitan dan tangisan.. 

Owh tuhan.. kenapa berat sangat ujian yang kaw turunkan pada aku.. Tak terpikul bebannya.. Aku tidak kuat.. Aku cuba untuk jadi kuat.. Tapi kenapa aku masih lemah.. Beribu kali aku mencuba untuk menjadi yang terbaik.. untuk menjadi yang terbuka.. untuk menjadi hamba MU yang penuh dengan kesabaran.. 

Hah aku cuba untuk bangun.. Tapi fikiran ni masih melayang-layang.. arghh tolong lah sedarkan aku !! Sungguh aku tak daya untuk lawan sume ini.. Hampir setahun aku pendamkan perasaan ini.. Aku cuba untuk melawan.. Aku cuba untuk bangkit.. Aku cuba untuk terima.. Tapi kenapa aku masih tidak mampu.. Ahh giler.. semuanye giler.. Sumpah aku tak penah merasa perasaan ini.. Perasaan yang amat menyeksakan perasaan aku.. 

Tahun 2011 dah hampir tiba.. Tapi diri ini maseh seperti dulu.. Adoii bila nak lupekan everything yang pahit..
Setiap saat aku kenangkan die.. Hurrm bantu lah aku ya Tuhan...  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...