My wish............. 2011


2011

*

*

*

Da tak lama nak menjelang and tibe and datang dah
Hanya beberapa hari lagi

Ape azam tahun baru ye......

^

*

^

1) Nak kuruskan badan

2) Nak belajar sungguh.. hahaha (jangan lah gelak)

3) Nak kurangkan makan mchicken n flurry (bleh ker)
Hehehe

4) Let me think first keyh

*

^

*

^

But but but but
My wish on 2011 are.....................
Hehehe
Let check it out bebeh !

*

^

*




Hehehe
agak2 aku ley dapat tak
Teringin nak guna yang ni
Tapi akak salu cakap bek gune yang biase
Sebab katenye aku ni ganas
Hehehe
Sangat DEMAND !!




*

*



*

*




Kalo dapat kasut ni and then pakai g kelas memang menangis lah kaw
Hehehe
Suke colournye....
Sweet sangat
Especially kasot kat atas tuh
Sekali lagi kaw DEMAND eqa !!
*


NIKON D7000

Hee da lame aku nak DSLR ni taw !
Mama.. bila saye akan dapat nikon tu !!
Hahaha
Lantas mama aku jawab
DEMAND tol kaw neh ... pakai camera compaq kau tuh suda

Hukhukhuk yelah mama
Tapi nanti 1 hari saya akan milikinye
MY WISH kan !!
Hehehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...