My evening besday



Helooooo

Selamat malam everibadi

hehehe

20/12/2010

Akan berlalu jap lagi

Dan akan bertukar tarikh ke 21/12/2010

(haha itu sume korang tahu an)

Tape, just reminder kan korang jeh T_T

*

*

^_^

(^_*)


And thanx a lot to my ex roomate but still housemate

AMIRA

Sebab ajak aku pegi pasar malam

Dalam keadaan yang hujan sangat lebat

(aku ase nak cekik2 je ko mira)

and aku ase nak hantok2 je kepala aku kt dinding


hahaha

Sempat gak la aku ngan mira menginap kejap lam van acik jual ayam bakar kat pasar malam tuh

Pastu kiteorang dok mencangkung dalam van selama 30minit gak lah

( lame sgt ohh )

Ase cam parti  PATI dah bila dok cangkung cam tuh

Hahahaha





(yelah, hujan lebat gile kot + dgn kilat lagi)

eeewwww takot siot

Hahahaha

Best siot !!

Sakit lutut aku

Tapi pape pon aku suke !!

And kalo ingat balik kejadian tuh aku gelak sesorang

Hahaha





Do you enjoy your day

Yap im

Im enjoy my day and my besday

Because im sweet pinky pink





Hahahaha

Ok im enjoy !!!






p/s : sayang ta dapat snap pic. Kamera ta bawak



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...