BiLa keBosanan meLanda diRi.. inilah hasiLnya


Malam yang syahdu
Malam ini aku keseorangan
Ditemani lappy kesayangan
dan juga chicken porridge
Masa terus berlalu tanpa menunggu aku walau sesaat cuma
Ia berlalu tanpa menoleh ke belakang
Tidak mampu lagi aku menghalang mangsa

Dalam kesunyian aku berfikir
Apa harus aku buat
Bagaimana harus aku selesaikan
Dimana harus aku mulakan
Bila akan aku mulakan


Saat minit jam terus berlalu
Tidak lagi menoleh ke belakang
Aku harus bertahan walau ape yang menimpa
Tiada lagi senda dan tawa gurau
Semua telah berlalu

Demi masa yang amat berharga
Tak rela dan terlalu payah untuk aku mengejarmu.......


Argghh aku berjaya mencipta sebuah puisi yang tak berapa nk puisi.. hehe
Aku sangat buhsan tahap gaban.. sampai da tak tahu nak buat hape dah.. blogg-ing jelah nampaknye.. meluahkan persaan disini.. Hanya ini aku termampu dan terdaya.. huhu

Waktu sekarang perut tengah lapar.. sudah 2 hari aku tak makan nasi.. adehh sangat lapar.. Nasik where are u..?? i want u ohh.. !! huhu..

But nasib baek ade chicken porride kat bawah neh.. jadilah.. :)














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...