its mine not yours

Aku tetibe terperasan something lak.. kenapa kali ini aku ghajin lak menulis tentang cinta and perasaan.. haissh tanpa aku sedari, rupe2nye da banyak aku tulis tentang cinta.. tetibe lak tonite aku terperasan.. aku tengah mencari konklusi.. haha.. urrm maybe jugak disebabkan, bulan ni terlalu byk yg menimpa pada aku.. mungkin perasaan ni dah terlalu banyak memendam rasa.. apelah daya aku ntok luahkan pada orang.. yg aku terdaya, hanya di blog sajer.. ( aikk jiwang lg) hehe..


sekarang, da masuk 31 0gos 2010.. aku pon tak tau how to say, but hepi merdeka.. aku try ntok jadi seorang budak yg merdeka.. yg bebas dari perasaan terseksa.. yg bebas dari hati yg lara.. dan everything lah.. but, aku bersyukur sudah masuk ke 31 0gos.. dan esok sudah masuk pulak bulan september.. huhu welcome september.. !!


Di bulan september, aku pon lom tahu ape kisahnya aku nanti.. aku harap sangat, cahaya ketenangan dan kegembiraan akan hadir menjemput aku nanti.. aku harap semua kesengsaraan ini akan berakhir secepat mungkin.. sebab aku dah tak terdaya lagi ntok tanggung beban ini.. terlalu berat ntok aku pikul.. sungguh aku tak terdaya.. maybe, tahun ni adelah yg paling malang ntok aku.. tp, aku terpaksa terima dengan redha.. hidup ni terlalu mencabar.. sungguh aku tak mampu..


kebanyakan entry yg aku tulis ni, ada kene mengena dgn someone yg aku really2 loving him.. aku harap sangat dia sudi luangkan masanya ntok bace blog aku yg tak seberapa ni.. aku menulis tulus dari hati.. bukan sekadar menulis.. itulah yg aku rasa.. betapa seksanya aku tanpa kamo.. kau begitu bermakna pada aku.. until now, terlalu payah ntok aku melupakan mu.. matamu.. hidungmu.. bibirmu.. layananmu.. begitu mengusik jiwa aku ntok sentiasa memikirkan mu.. pertemuan kita memang tidak dijangka dan tidak diduga.. kiranya aku tahu, inilah kesudahan nya takan aku terima semuanya tentang kamo.. ( sekali lagi aku jiwang) hehehe..


aku cuba ntok pujuk diri aku.. supaya lupekan everything bout him.. aku try dan try.. tapi, barulah aku sedar, aku tak kuat ntok buat sume tuh.. terlalu berat dan payah.. padahal sudah beberapa bulan berlalu.. kenapa aku tewas tiap kali cuba melupakan nya.. haissh berat sungguh..
aku pon tak tahu, ape makna semua ni.. kadang2 aku pening ntok pikir..


bulan ogos bulan cinta.. (eh yeke).. hehe
kalau awak bace blog sy ni, sy nak bagitahu awak yg saya...........


1. teramat sayangkan awak..
2. disaat ini, saya perlukan awak..
3. teramat rindukan gelak tawa awak..
4. teramat terasa kehilangan awak...
5. teramat rindukan bebelan awak..
6. teramat rindukan cebikan awak...
7. terlalu rindukan senyuman awak..
8. teramat rindu pada cemburu awak..
9. teramat rindukan jelingan awak..
10. setiap hari saya tgk gambar2 awak..
11. saya cintakan awak sepenuh hati saye..

12. maafkan saya awak..


maafkan saya kerana tak bagitahu awak..
=> on the outside i may seem happy.. but on the inside im dying


saya ade something ntok awak...

=> once open the time.. something happen to me.. it was the sweetest thing that ever could be.. fantasy and dream come true.. it was the the day i meet u.. alliff.. if u only know, what i still feel for you.. i feel like im loving you more and more.. with everyday that its passes i feel so lonely without you.. i miss you so much.. i dun have a words to say how much i miss you n how much i love you.. i'll never let you know how how much you hurt me.. how much i missing you.. how much im still loving you.. in front of you. im so strong.. i can laugh.. i can talk.. i can do anything.. but inside im dying..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...