sebagaimana aku

malam ni aku rasa cam t'panggil ntok menulis blog n perasaan aku.. setelah sekian lama aku meninggalkan blog ini, kini baru aku rase cam ade mood ckit.. tp kenapa mood aku tidak sehebat n segembira dulu.. kenapa sejak akhir2 ni aku selalu rase sedih walaupon sentiasa dikelilingi oleh teman2 aku.. terima kasih teman.. i'll appriacte of dat..
yaa kini barulah aku tau kenapa aku jadi begini, mungkin perasaan ini t'lalu merindui seseorang yg nun jauh disana.. tp kenapa tetibe aku teringatkan die.. aku pon xtau.. perasaan ini seakan2 meronta2 ntok bertemu dgn nya.. tp aku tau, aku tak mampu ntok capai perasaan aku ni..
everyday aky dengar lagu tomorrow by sean lennon.. bait2 nya adalah, im promise to stop loving u tomorrow.. today can be ur last day in my arms.. im promis to stop thinking of u.. im promis to stop dreamin of bout u.. promis to stop waiting ur calls.. Yess, itulah yg aku buat.. tp kenapa aku masih lemah longlai.. aku cube ntok lupekan die.. cube ntok bencikan die.. tp kenapa perasaan aku thadap die tlalu kuat.. kenapa semua ni t'jadi pada aku disaat aku ingin lupekan semuanya.. tp egokah aku cintakan die..?? walau aku tahu ape perasaan die pd aku..
sesungguhnya aku tak sanggup dalam keadaan bgini.. aku tak kuat.. tp sampai bila aku kena tanggung semua ini..?? tolong lah tuhan, kuatkan lah aku.. sesungguhnya aku tak berdaya nk hadapi semua ini.. terlalu perit untuk aku terima..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...